Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Μπροστά στην κάλπη

Μια εβδομάδα έμεινε μόνο! Ακούμε προσεκτικά, φιλτράρουμε, χαλιναγωγούμε το θυμικό μας κι αφήνουμε να κυριεύσει η λογική. Το μέλλον δεν μας χαρίζεται.
Κατά τη γνώμη μου, χρειάζονται επιλογές συγκρούσεων που θα αλλάζουν τη χώρα μας μακροπρόθεσμα, όσο και δράσεις άμεσες που θα ανακουφίσουν τη ζωή μας βραχυπρόθεσμα.
Είναι αναγκαίες ρεαλιστικές προοδευτικές εθνικές πολιτικές, όσο και συμμαχίες και παρεμβάσεις στους ευρωπαϊκούς και παγκόσμιους θεσμούς.
Πρέπει να διαμορφωθεί μια νέα συμμαχία των δυνάμεων της παραγωγής, της έρευνας, της γνώσης. Των ανθρώπων που υπερασπίζονται την αξιοκρατία, την δημοκρατία, την ισονομία, την διαφάνεια, την δίκαιη παραγωγή και αναδιανομή του πλούτου.
Προσωπικά, έχω απορρίψει την πολιτική λιτότητας, τον κοινωνικό συντηρητισμό και την πελατειακή διοίκηση. Απορρίπτω τον λαϊκισμό, τις εύκολες υποσχέσεις και την αναπαραγωγή  πρακτικών του πολιτικού συστήματος του παρελθόντος. Απορρίπτω τον 'δήθεν' φρέσκο λόγο που δεν αποσαφηνίζει πού θα οδηγήσει τη χώρα.
Κάνω την επιλογή μου με βάση τις αρχές που πάντα υπηρέτησα στον προσωπικό και δημόσιο βίο μου. Θα εξακολουθώ να εργάζομαι για τη διεύρυνση και την ενότητα του χώρου του δημοκρατικού σοσιαλισμού και της σοσιαλδημοκρατίας και για τη στερέωση νέων θεμελίων για την Ελλάδα των παιδιών μου.
Μπροστά από την κάλπη, δανείζομαι τον στίχο του Γιάννη Ρίτσο και τον αφιερώνω σε όλους τους φίλους, ανεξάρτητα από τις τελικές επιλογές του καθένα, γιατί ο τόπος μας χρειάζεται όλους:
"θα βρούμε αυτά τα λόγια που παίρνουνε το ίδιο βάρος σε όλες τις καρδιές"
και παραφράζω τον επόμενο στίχο του ποιητή
γιατί εμείς δεν "πολιτεύουμε" (*) για να ξεχωρίσουμε αδελφέ μου,απ' τον κόσμο. Εμείς "πολιτεύουμε"για να σμίξουμε τον κόσμο.
-----------------------------------------------------------------------
(*) πολῑτεύωμέλ. -σω (πολίτης)· 
Α. 1. ζω ως πολίτης ή ελεύθερος πολίτης, ζω σε ελεύθερο κράτος, σε Θουκ. κ.λπ. 2. έχω συγκεκριμένο τρόπο διοίκησης, ασκώ τη διοίκηση της κυβέρνησης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια υπόκεινται στην έγκριση του διαχειριστή. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο δεν θα γίνονται αποδεκτά. Ευχαριστιύμε